ΜΑΓΙΚΟΣ ΨΑΛΜΟΣ   [απόσπασμα]


Για να ξεπεράσει η προσευχή μου την αντίληψή μου,
για να αποθέσω την ματαιοδοξία μου στα πόδια Σου,
για να μη φοβάμαι πλέον την Κρίση για τον Άλλεν
                                                            αυτού του κόσμου
γεννημένου στο ΝΙΟΥΑΡΚ ερχόμενου στην Αιωνιότητα
στη Νέα Υόρκη κλαίγοντας ξανά στο Περού για ανθρώπινη
Γλώσσα για να ψάλλω το Ανείπωτο,
για να εισέλθω στο γαλήνιο νερό του σύμπαντος
για να τα βγάλω πέρα μ’ αυτό το κύμα,
να μην πνιγώ για πάντα στον κατακλυσμό της φαντασίας μου
για να μη σκοτωθώ μέσα απ' την ίδια την τρελή μαγεία μου
αυτό το έγκλημα τιμωρείται στις σπλαχνικές φυλακές
                                     του Θανάτου,
οι άνθρωποι καταλαβαίνουν την ομιλία μου εξ αιτίας
της δικής τους άσπλαχνης καρδιάς,
οι προφήτες με βοηθούν με Διακηρύξεις,
τα Σεραφείμ επευφημούν το όνομά Σου,
Εσύ με μιας με το πελώριο Στόμα του Σύμπαντος
                          κάνε το κρέας ν’ αποκριθεί.



Άλεν Γκίνσμπεργκ, In Memoriam: Άλλεν Γκίνσμπεργκ 1926-1997, μτφρ. Γιάννης Λειβαδάς, εκδ. Εκδόσεις της Λίμνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου