ΣΤΗΝ ΚΡΥΨΩΝΑ


   «Είσαι σίγουρη πως κρυφτήκαμε καλά; Γιατί αν δουν τι κάνουμε μαζί, θα ντραπώ πολύ! Και τι θα πει τότε η μαμά;»
   «Είναι η καλύτερη κρυψώνα του πάρκου».
   «Θα μου δείξεις το δικό σου, όταν δεις το δικό μου, έτσι;»
   «Θες να δεις πρώτα το δικό μου;»
   «Ναι, το προτιμώ».
   «Καλά, λοιπόν. Θα πάρεις το μάθημα, αλλά μετά θα κάνεις ό,τι κάνω εγώ».
   «Εντάξει».
   «Γιατί όταν σου το δείχνουν, πρέπει να το δείχνεις κι εσύ. Να, σήκωσα τη φούστα μου. Κάνε κι εσύ το ίδιο. Πιο ψηλά, μέχρι τη ζώνη. Τώρα ανοίγω τα πόδια μου. Άνοιξε τα δικά σου. Τώρα θα βγάλω την περισκελίδα μου. Μάντεψε τι χρώμα είναι;»
   «Ποιο πράγμα;»
   «Οι τρίχες μου».
   «Δεν ξέρω… Νομίζω κόκκινες… Ω, Λυσιέν, τα κατέβασες… Να κοιτάξω;»
   «Ακούμπησε εδώ».
   «Ω, είναι ζεστά».

* * *

ΣΚΗΝΗ ΖΗΛΟΤΥΠΙΑΣ


   «Μα αφού συμφωνήσαμε πως θα μου το κάνει πάντα από την πίσω τρύπα… Άκουσε, αγάπη μου, πρέπει να λογικευτείς. Εσύ μου ζήτησες να μην του δώσω το μουνάκι μου».
   «Φυσικά! Δε θέλω να πηγαίνει και να χώνει την ψωλή του στο μέρος που βάζω το στόμα μου».
   «Και δε θέλεις να του δίνω ούτε το στόμα μου».
   «Και βέβαια όχι. Βρε παλιοπουτανίτσα, νομίζεις πως θα ‘θελα ακόμα να τρίβω το μουνί μου στα χείλη σου, αν ήταν φλομωμένα από το αηδιαστικό σπέρμα αυτού του άντρα που μυρίζει τραγίλα και γατόκαψα! Άκου να ρουφάς αυτόν που σε συντηρεί! Αυτό του έλειπε! Μην το επαναλάβεις, παλιοβρόμα. Μη σου σκάσω δυο σκαμπίλια!»
   «Ναι, αλλά πρέπει να δώσω κάτι σ’ αυτό το αγόρι, αφού μου υποσχέθηκε διακόσια ναπολεόνια».
   «Θέλεις να σε ξεκωλιάσει; Πήγαινε να σε ξεκωλιάσει! Σου πάει εξάλλου! Αλλά σου εγγυώμαι ένα πράγμα, θα σε ξεκωλιάσω εγώ πρώτα, και μάλιστα αμέσως, με τον καινούργιο μου φαλλό».
   «Ω! θα με ξεσκίσεις μ’ αυτόν!»
   «Ναι, κι έτσι δε θ’ ανησυχείς αν σε ξεσκίσει εκείνος με την ψωλή του. Άνοιξε τα κωλομέρια σου, βρόμα. Θα σ’ τα ξεπαρθενέψω έξι φορές, όχι μία, και ακόμα και στα σκατά σου δε θα βρει παρά τα υπολείμματά μου!»

* * *

Η ΜΙΚΡΗ ΠΛΥΣΤΡΑ


   «Καλημέρα, κύριε. Εδώ είναι τα ασπρόρουχά σας».
   «Σήκωσε πρώτα την πουκαμίσα σου, κι ύστερα τα μετράς».
   «Ω! Είστε πάντα τόσο βιαστικός! Μα δεν ξεκαυλώνετε ποτέ; Κάθε φορά που σας βλέπω, η ψωλή σας είναι στον αέρα. Κοιτάξτε τι σκληρή που είναι».
   «Κι εσύ; Το μουνάκι πάντα υγρό ή μου φαίνεται;»
   «Μα το θεό! Όταν έρχομαι εδώ πάνω, ξέρω τι πρόκειται να κάνω και αμέσως υγραίνομαι».
   «Καλέ, τι βλέπω; Έβγαλες χνούδι; Σύντομα θα βγάλεις τρίχες, μικρή μου».
   «Πράγματι. Όμως δεν έχει σημασία, γιατί μένω πάντα τίμια, ξέρετε. Γι’ αυτό μη μου χώσετε την πούτσα σας από μπροστά. Σας έχω εμπιστοσύνη».
   «Καλά, καλά, μικρή μου ξεκωλιάρα. Θα το κάνουμε όπως πάντα».
   «Κατ’ αρχήν, μόνο εσείς μου το κάνετε έτσι. Στους άλλους πελάτες τον ρουφάω μόνο, κι αυτό είναι όλο. Με άγνωστο άντρα θα φοβόμουν, καταλαβαίνετε. Όταν σου μπήζουν το καυλί στον κώλο, η παρθενιά δεν είναι μακριά».
   «Λες και μπορεί κανείς να σε ξεπαρθενέψει! Κάθε φορά που σ’ τον χώνω από πίσω, μόνο που δεν κλειδώνεις τα χείλη του αιδοίου…»
   «Είναι από φόβο μη σας γλιστρήσει, κύριε».

* * *

ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ


   «Νινί, δεν είσαι φρόνιμη, γι’ αυτό πρόσεχε: έτσι που πας, δε θα παντρευτείς ποτέ».
   «Δεν με πολυνοιάζει. Κατ’ αρχήν δε θέλω να παντρευτώ, θέλω να γίνω πουτάνα».
   «Α, μπα! Αυτό μας έλειπε τώρα!»
   «Γιατί να έχω συνέχεια την ίδια πούτσα στο στόμα; Όταν έχω πάρει δυο φορές τσιμπούκι σ’ ένα αγόρι, προτιμώ ν’ αλλάζω γεύση».
   «Νινί! Τι είναι αυτά που λες, κοριτσάκι μου;»
   «Θα δεις σε λίγο καιρό. Όταν μεγαλώσουν τα βυζιά μου, θα πάω να δουλέψω σ’ ένα ωραίο μπορντέλο, όπου θα μου κατσαρώσουν τα μαλλιά και τις μουνότριχες, σαν της Μπερτίν. Θα φορώ ένα όμορφο πενιουάρ από κόκκινο μετάξι, που θα το σηκώνω για να δείχνω το παπί μου, και θα γαμιέμαι, θα λεσβιάζομαι, θα ξεκωλιάζομαι, θα τραβώ μαλακία στους πελάτες με τα βυζιά μου, θα τους ρουφώ τ’ αρχίδια και θα βάζω τη γλώσσα μου στον κώλο τους».
   «Αν ποτέ κάνεις τέτοιες βρομιές, δε θα σ’ αφήσω να με ξαναφιλήσεις στο στόμα».
   «Στο στόμα; Δε φιλώ τις γυναίκες στο στόμα, τις φιλώ πιο κάτω, στα μουνόχειλα».



Πιερ Λουίς, Μικρές Ερωτικές Σκηνές, μτφρ. Στράτος Κακαδέλλης, εκδ. Ερατώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου