ΟΙ ΜΟΥΝΑΡΠΑΧΤΡΕΣ


Μουναρπάχτρες καλά κάνετε
καλά κάνετε και πετσοκόβετε τις ψωλές τις ορθωμένες
τις τεντωμένες σαν το λαιμό της κότας που λαχταράει να φτάσει τα σπόρια του καλαμποκιού
καλά κάνετε και το φτύνετε το στυφό, το γλιτσερό το σπέρμα
καλά κάνετε κι απεχθάνεστε το άγριο ξέσκισμα
δε σας γουστάρουμε

Δε σας έχουμε καμιά ανάγκη, εσάς μουναρπάχτρες
οι ψωλές μας θα μένουν μαραμένες και ψόφιες μπροστά σας
ψωλές μαραμένες, πιο καταφρονητικές
κι απ’ τους καθρέφτες που σας κοιτάνε
κι όμως πόσο θα θέλαμε να λουστούμε
με τ’ ολόφρεσκο γάλα των ανοιγμένων σύκων σας
ν’ αλέσουμε ανάμεσα στα δόντια μας τα στήθια σας, στήθια στητά με σκούρες μυτερές ρώγες

ν’ ανοίξουμε με τ’ απαλά μας χέρια τις σκοτεινές γωνιές σας
να χώσουμε τη γλώσσα μας βαθιά μέσα στους κόλπους σας

κόλπους πιο λιγουρευτούς γιατί δεν γνώρισαν το κοφτερό υνί που τ’ ανασκαλεύει όλα
το σκουφωμένο μαρκούτσι το γεμάτο χύσι κι αίμα.

* * *

ΤΑ ΚΑΤΑ ΖΑΝ ΜΙΝΕΡ ΠΑΘΗ
του Γ.Σ ΜΠΑΧΙΚΟΥ


Φίλοι μου θέλω ν’ αδειάσω
όλο το γέρικο ψωλόχυμα που ‘χει μαζευτεί
μες στα σακούλια μου
νιώθω την ψωλή μου να σκληραίνει
δεν προκάνω πια να τραβηχτώ
αρσενικό, θηλυκό, γαϊδάρα ή κολοκύθα
απόψε όλα τα ξεκωλιάζω

Κι είναι μες στην εκκλησία που θέλω
όλα τούτα τα μυξιάρικα να σοδομίσω
ας φορέσουμε τα μαύρα μας τα ράσα
ολόιδια με χνουδωτούς καρπούς πλατανιάς
τα μαύρα τα καλαμπαλίκια μας σκιρτάνε
κι εμείς έτοιμοι, γυμνοί κάτω απ’ τα φαιλόνια
να την, περνάει η ομορφούλα η μακρομαλλούσσα

Τραβάμε το βιολετί ματσούκι
που χλιμιντρίζει και σπάει το χαλινό του
μήτε που το φανταστήκανε οι ραφτάδες μας
σηκώνω τη μαύρη μου μπροστέλα
η ομορφούλα γλείφει την τσουτσουρίκα μου
συδαυλίζοντας τη φόνισσα φωτιά
με μια γλωσσίτσα ροδαλή και καθαρή

Να που το κοράκι κρώζει
να που το μαραφέτι μου λαλάει
να που οι ψάλτες σκούζουν κιόλας
κι εγώ μια βγαίνω μια μπαίνω
και σκορπίζω το στυφό νεροζούμι
που τρέχει απ’ το μαρκούτσι το χωμένο
στ’ αγιασματάρι του μουνιού της

Το σπέρμα μου έφτυσε στον τάφο της
και το μαντζαφλάρι μου πέφτει παραδομένο
μα η ομορφούλα χίλια κόλπα ξέρει
και μου τουρλώνει ένα κωλαράκι βελουδένιο
κωλαράκι περιστέρας ή ουρί
που προσφέρεται ροδαλό και χωρίς υπεκφυγές
και να με ορμάω σα βόμβα

Σα βέλος στον στόχο
σαν προτεστάντης στη Βίβλο
το καυλί μου σπαρταράει από ευτυχία
κι η ομορφούλα γελάει από πόνο
κώλος ανείπωτης καμπυλότητας
κώλος αγαλματένιος
εσένα με ψωλόχυμα θα σε γεμίσω

[…]

* * *

  '…είχα την εντύπωση ότι ολόκληρο το φύλο μου ήταν βυθισμένο σε μια κοιλότητα ζεστή και περίεργα παλλόμενη και ότι ετούτος ο πρωτόγνωρος ερεθισμός επέφερε μια εντελώς αφύσικη αύξηση του σφρίγους και του μεγέθους του. Ανακτώντας σιγά σιγά τη συνείδησή μου, ένιωσα τη μύτη και το στόμα μου ζουληγμένα κάτω από ένα απαλό χνούδι˙ μια χαρακτηριστική μυρωδιά, ελαφρώς μεθυστική, πλημμύρισε τα ρουθούνια μου και, καθώς σήκωσα τα χέρια μου, ψηλάφισα δυο ρώγες λείες και μεταξένιες που τρεμούλιασαν στο άγγιγμά μου και ορθώθηκαν λίγο ακόμα˙ τότε ακριβώς, νιώθοντας μια υγρασία στο πάνω χείλος μου, την έγλειψα και η γλώσσα μου χώθηκε σε μια σχισμή σαρκώδη και καυτή που, την ίδια στιγμή, άρχισε να συσπάται αδιάκοπα. Ρούφηξα τον εύγευστο χυμό που κυλούσε μες στο στόμα μου και τότε συνειδητοποίησα πως κάποιος ήταν ξαπλωμένος πάνω σ’ όλο μου το κορμί, με το κεφάλι του στα πόδια μου, κατατρώγοντας το φύλο μου, ενώ, απ’ την άλλη, του ανταπέδιδα κι εγώ τη φιλοφροσύνη˙ μάλιστα εγώ, ο Ντέηβιντ Μπένσον, τρυγούσα το όργανο ενός πλάσματος, πλημμυρισμένος από υπέρτατη ηδονή.
   Τούτη η διαπίστωση έγινε τη στιγμή που, κυριευμένος από μια βίαιη παραφορά, εκσφενδόνισα μια μεγάλη ποσότητα σπέρματος, που καταπόθηκε μεμιάς. Συνάμα, οι μηροί που μου έσφιγγαν το κεφάλι χαλάρωσαν˙ εγώ έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα, χώνοντας βαθιά τη γλώσσα ,μου και τραβώντας την αμέσως μετά, απότομα, μέχρι που στράγγιξα τον ασυγκράτητο κάλυκα που σπαρταρούσε πάνω στα χείλη μου. Τα χέρια μου κάθε άλλο παρά άπραγα έμεναν˙ διέτρεχαν ολόκληρη τη μυρωδάτη σχισμή μες στην οποία η μύτη μου χωμένη επαιτούσε μια ευωδιά αφροδισιακή˙ κάποιες στιγμές, τα δάχτυλά μου βυθίζονταν σ’ ένα βαθούλωμα αλλιώτικο και πιο δυσάλωτο.'



Μπορίς Βιάν, Πορνογραφικά Γραπτά, μτφρ. Ρίτα Κολαίτη, εκδ. Νεφέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου